Julkänsla?

Jag har INGEN julkänsla, what so ever. Det suuuuger!! Brukar ju vara
helt uppe i det blå vid det här laget men icke sa nicke. Det är skumt som
satan, eftersom London råkar ha gryyymma juldekorationer, och jag har
till och med pyntat mitt rum! Vad mer kan begäras liksom... har helt
enkelt inte den underbara känslan! Men ska handla julklappar idag och
hoppas på att julkänslorna kommer under dagen.

Är ledig idag u see! Så jävlaaaaa gött!!! Behövde verkligen det känner jag.
Har fått tillbaka hostan nu, vilket inte är så party. Men ja..annars äre bra
här antar jag. Har haft några tuffa dagar men det löser la sig. It always does!

Nu ska jag sminka mig och sånt där, sedan bege mig till Ealing Broadway.
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0