En komisk kväll!

I går var verkligen den roligaste kväll på länge !
Gud vad jag skrattaaaaaa !!
Jag, Anna och Jessica var nämligen på stand-up comedy kväll på Risotada :D

För tre månader sen bokade vi biljetter till denna kväll med ingen mindre än
Björn Gustafsson ! Hasse Brotén var även också där och körde lite
stand up komedi . Världsklass !

I nästan två timmar fick vi höra massa roliga skämt och historier.
Frågan är då , hur fan kommer dom på skämten ?

Ah, jag förstår det iaf inte , men bra som satan var dom !
Jag hör deras skämt i huvudet och sitter och skrattar för mig själv.

Innan Björn skulle upp på scenen kunde man se honom
hoppa omkring där, nervös som satan .
Vem hade inte varit det liksom ?
Jag tycker att det var sjukt sött iaf.

Jag hade turen som fick hälsa lycka till till björn innan
han skulle upp på scen . Han tacka så glatt
för mina få ord .

Jag sa även till Hasse att jag tyckte att han
var grymt rolig på sitt stand up .
Även han blev glad över mina ord.
Jag var som en liten glädlestråle :D

Kunde man vara annat än glad när man fick
se dessa komiker iförsig ?

Aja, Jag, Anna och Jessica tackar för den kvällen!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

FAN VA ROLIGT DE VAR!De var min bästa kväll på ja.. kankse hela mitt liv !

2008-04-25 @ 15:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0