febrig klassresa

Idag kom jag hem från en helt okej klassresa .
Jag och Carro fick åka hem en dag tidigare tack vare våran otur.

Carro spydde och jag låg med feber och halsont.
Jag är inte förvånad att jag skulle bli sjuk , det blir jag ju jämt ,
men det kom inte så lägligt om man säger så .
 
Fast när kommer det lägligt ? ^^
Kanske när man vill stanna hemma från någon släktmiddag
eller något , men ja,  oftast kommer det olägligt .

Våran klass bodde på ett vandrarhem på Marstrand , svin mysigt.
Solen sken och blåsten blåste . NiceNice.

Vi besökte den berömda Marstrands fästningen, som jag inte
minns vad den hette .
Det lät som om att guiden pratade , nej han skrek , ett inövat tal.
Jag kunde tyvärr inte hålla mig från skratt när han stod
där och skrek ut historien om Lasse-Maja .
Man kunde ju inte koncentrera sig på vad han sa/ skrek .

Det var rätt så kul ändå, man fick ett så kallat gott skratt .
Han påminde lite om någon i ronja rövardotter , kan inte sätta fingret på vem.
Jag hatar när det blir så !

Jag kanske får en snilleblixt snart och kommer på det .
Hoppas det.

Annars hann jag väl inte med så mycket mer än det på
klassresan ,utan att grilla och lite smått och gott.

Aja, nu ska jag ladda till Urix. Där tänker jag iaf inte bli sjuk!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0