Kontinuerligt spektrum

Tredje bloggen för min del ,
jag har alltid kommit på någon bra anledning att ta bort mina bloggar .
Förra skrev jag för töntigt , och den första minns jag inte varför, förmodligen hade den någon
liknande förklaring . Men denna ska jag inte ge upp så lätt , som jag gjort förut .

Så varsågod Joy , jag bloggar för dig !



Idag är det meningen att jag ska sitta framför massa böcker och trycka in
lite information om allt möjligt i mitt huvud ,
Så snälla , kan inte någon förklara för mig hur ett kärnkraftverk fungerar ? För jag kan ingeting !
Om två dagar har jag visst ett härligt fysikprov fick jag reda på idag , så ja .
Jag ska med andra ord lära mig om vad linjespektrum ,atomens grundtillstånd
 och 1000 andra saker på två kvällar .

Och som grädde på moset har jag världskartprov ,svenska redovisning , so inlämning,
nationellt matteprov , och lite mer framför mig.
Känner att det är liiiite för mycket för min hjärna att ta in .
Förväntar dom sig att man ska vara en liten einstein på något sätt eller?

Well, for your information , I'm not Einstein !
Men jag ska göra ett försök iallafall .

Idag hände iförsig en rolig sak , jag fick mitt sommarjobbs besked :D
Jag ska jobba 4 veckor i sommar på ett verktygsföretag . Yeha.
Där ska jag gå runt och städa och lite sånt tillsammans med någon mer tjej ,
har ingen aning om vem men jag kan nästan lova att jag kommer
vara tvungen att jobba med en dryg fjortis .

Det är i såna lägen man ska tänka på pengarna man tjänar .
Det ska bli sjukt gött att ha pengar liksom , eftersom dagens ungdomar
får nöja sig med ett ynka studiebidrag som knappt räcker till ett par byxor :(


Nu ska jag gräva ner mig i fysikens värld . FYFAN .
Att folk gör det frivilligt förstår jag inte.

Wish me good luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0