packat och klart !





Nu så är allt packat . Nästan .
Jag får inte plats med luftpumpen ,så jag funderar starkt på
att strunta i att ta med den och hoppas på att någon annan
tar med en som jag kan låna .
Men eftersom jag inte är en person med tur ,
kanske det vore dumt att chansa .

Jag ska nog ta en till väska .
Alla kommer skratta åt mig där jag kommer konkandesmed 100 väskor.
 Jag kanske ska försöka knöka ner den ändå .Haha.

Jag bryr mig för mycket om vad andra tycker .
Vem bryr sig om jag kommer med 3 väskor ?
Jag skulle inte bry mig om någon kom med det liksom,

Nej, jag bryr mig för mycket, det gör jag jämt.
Det ska jag sluta med nu .
Jag är jag och jag är den jag är .
Det lät bra, det är så jag ska tänka.

Från och med nu så bryr jag mig inte ett skit
om vad du tycker och tänker om mig .

Nu ska jag hämta en till väska .
Det du !

Tjao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0