Redo för URIX!

Nu packar jag för fullt till min lilla resa till Malmö :D
Jag, Agnes och Linnea + några hundra fler ,
ska till urix åsiktsfestival imorgon ! SKOJ!

Jag har nästan bockat av allting på min packningslista ,
( jag älskar att göra såna listor ) , nu ska jag bara
proppa ner packningen i någon väska .
Det känns som om att det inte kommer räcka med en väska.

Men med rätt teknik kanske allt får plats .

För att komma på rätt humör har jag just kollat på
bilder och en film från förra urix, då jag märkte att jag ser
nästan exakt likadan ut som förra året .
Det är lite pinsamt faktiskt .
Det enda som har ändras är min ålder .
Jag funderar starkt på att dra till ica och köpa någon
hårfärg , men tänk om det blir as kasst ?
Jag lär ju inte hinna färga om liksom .

Aja, det blir ju inte svårt för dom som jag träffa förra
året att känna igen mig, det är alltid något .

Idag är ju det förövrigt Valborg .
Frågan är om jag ska stanna hemma och bli frisk
och ladda för urix, eller om jag ska festa .
Jag får se om något intressant ploppar upp .
We will see.

Aja , nu ska jag packa klart .
Det ska bli cp skoj iaf :D

PUUUUUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0