Allum med A

Jag kom precis hem från en trip till allum med Anna.
Resan börjar bra när vi står och väntar på att ett intercity tåg till göteborg
ska komma ,och vi kommer på att vi inte alls skulle till Göteborg, utan till Partille.
Heja oss!

Vi traskade in på HM som råkar ha som finaste underkläderna så ja,jag kunde inte hålla mig.
Men jag hatar min Bh storlek.Det finns ärligt inte att hitta! Så jag köpte en som
är för stor runt så att säga, kunde inte hjälpas.
Den var för fin för att inte köpa, och jag kan ändå inte hitta någon som passar,
så då var det lika bra. Köpte även matchande trosor. Very nice.

Sen köpte jag faktiskt jag inget mer, jag och Anna var för trötta för att kolla i affärer.
Jag skyller på dom dumma byggarna som är så snälla att väcka mig tidigt på morgonen.
Jag är galet hungrig, men maten är nog klar snart. Tills dess ska jag försöka städa upp
på mitt rum, som nog aldrig har varit så stöktigt förut.Vet inte hur det har gått till.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0