Bamseskogen

Jag kom precis in från en promenad med hunden runt kvarnsjön,
och ni anar inte hur glad jag är över att vara hemma.
Det var en av dom värsta promenaderna i mitt liv, förutom när
vi vandra i fjällen och lite sånt.Den var hemsk. Det var djur överallt och jag var jätte
rädd över att se ormar, eftersom kvarnsjön är känd för att ha massa ormar.
Och på vissa ställen längs längan runt sjön var det korsningar, och självklart
tog jag fel väg varje gång och hamna på smala stigar med träd och buskar som
rasslade mig i ansiktet, så jag fick ju gå tillbaka samma äckliga väg.
Jag satte på lite musik på mobilen, tänkte att det kunde skrämma iväg lite djur.
Sen tänkte jag att musiken kanske drog till sig djur som dom gör i sagor.

När blev jag en sån här fjolla? Rädd för skogen. Haha det är illa.
Aldrig att jag går där igen, iallafall inte ensam, kanske om vi är minst 5 pers
som går. Jag hatar skogar och dom hatar mig.

Det är flera som springer runt kvarsjön, och nu förstår jag varför. Man springer ju
as fort för att komma ut ur skogen, vilket är jätte bra träning.
Men nu är jag hemma och jag lever. Fan vilken tönt jag är,
mamma och Hans skrattade precis åt mig. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0