Bed & breakfast

I natt sov Jessica här.Efter hon hade slagit mig i "Så det kan låta" och vi promenerat
en kvälltur somnade vi på störten när vi la oss. Jag älskar att somna direkt.
När hon vaknade så låg inte jag vid hennes sida, jag var nämligen och fixade
en jätte mumsig frukost.Hoppas att du gillade den Jessica! :)

Efter bamse frukosten gick vi ut på power walk.Jag blev jätte trött men det kunde jag
inte med att visa, eftesom Jessica inte visade några sympton på trötthet.
Jag sitter i mitt rum med två byggare ståendes på min balkong.
Jag vågar inte kolla vad dom gör.
Jag hoppas att dom inte är där länge.Dom är läskiga.

Ska snart bege mig till Göteborg för att träffa Joy och Jimmie.Jimpan har varit i Thailand
i en hel månad, så det ska bli grymt skoj att träffa honom.Och det är ju alltid skoj att träffa Joy med då.
Det är 8e dagen i rad som jag har använt mitt frititdskort.En mycket bra uppfinning det där!
Nu ska jag hoppa in i duschen! Puss

J!


Kommentarer
Postat av: JEssica

SKIT GOD frukost madde :,)< 3 , hahah blev du trött av de lilla?;) gullig du är ! :D klart du kan med att säga deeet :(

2008-08-18 @ 12:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0