Bored?

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV

1. Är du singel? Yes I am!
2. Är du lycklig? Jadå, visst är jag det.
3. Är du uttråkad? Haha mh något!
4. Är du ledsen? Nej det är jag inte.
5. Är du italienare? Ja, vad annars?
6. Är du cooling? Vad är jag inte?
7. Är du från irland? Ja, vad annars?
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja det gör jag
2. Har du blivit sårad någon gång? Ja,klart att jag har.
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?Det är väl självklart att jag har.
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne? Njae,det är frågan.Har jag säkert.
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? Japp
6. Har du haft en hemlig beundrare? Om jag vetat det hade den inte varit hemlig.
7.Är du kär? nej
8. Vill du gifta dig? ja

TIO "HAR DU NÅNSIN..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Ja,fast jag löste det.
2. Brutit ett ben? nepp
3. Gjort nåt du ångrar? nej
4. Hoppat Bungee Jump? nej. Skulle gjort det i sommar dock men.
5. Ljugit för någon du tycker om? tyvärr så har jag det.
6. Ätit en hel tårta? Har jag säkert :D
7. Gjort bort dig offentligt? haha ja klart
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej
9. Gråtit när ett husdjur dog? ja
10. Velat försvinna? Det har jag säkert.

SENASTE

1. Telefonsamtalet du gjorde? Jag minns inte,Jessie tror jag.
2. Telefonsamtalet du fick? Papi
3. Personen du var med? Jessica
4. Roligaste grejen som hänt? Skrattanfallet på SH, lätt!
5. Personen du smsade? Jimmie
7. Du skrev till på myspace? till Merry go round ;D
8. Du kommenterade? Att vi inte hade frukter hemma.
9. Du tillbringade natten med? mig själv, annars var det nog Joakim.
10. Du kramade? Josefine

Haha jag har så tråkigt. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0