Children

Oj vad jag vill vara barn igen! Arian berättade nyss en historia om någon affär vi hade,
vi sålde frukt och leksaker till hans morfar och om hur jag hade fått för mig att alla på
ica var pedofiler. Jag var verkligen speciell.

Jag tänkte roa er med ett litet dagboks inlägg jag gjorde för si sådär 8 år sedan.

"Idag råka jag taf el kalas byksor jag tog mammas.Mama var jetä dum i maten
när jag intä orkade.mer mat då var jag tvonen at äta mer hon sa at jag skola
vara i min sän hela dagen tråkit."

"Idag va Hans jäta dun! han tog min favo rit pena ok skrive med med den och
så måla han på mig så jag blev läsen . och nu är jag ope i senen och gråter!"

Det finns även massa fina bilder till i boken, som jag tyvärr inte kan visa höhö.
Alla mina dagar slutade alltid med att jag grät eller att någon var dum.
Posetiv flicka liksom. haha


Förskolan
Ni anar inte hur stolt jag var över det halsbandet med blommor haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha. Jag älskar sånna gammla dagboksinlägg <3

2008-08-30 @ 10:37:22
URL: http://rosselleri.blogg.se/
Postat av: Syster yster

Jag gillar den där med "lesp" :)

2009-10-09 @ 20:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0