Countdown

Dagen före domedagen.Japp,idag är sista dagen på sommarlovet.
Hur ska jag spendera den? På ett sätt vill jag ta vara på den så mycket som möjligt
men jag vill ändå ta det jätte lugnt, sitta hemma och ladda för skolstarten helt enkelt.
Jag kanske kan göra båda? Både äta kakan och ha den kvar.

Det jag är mest rädd för imorgon, är att inte hitta i skolan. Att jag ska gå runt där
och virra helt ensam.Kompisar löser sig alltid, jag kommer nog få någon men att hitta..
det är helt enkelt inte min grej.

Aja, snart kommer Joy, så jag kanske borde ta på mig lite kläder. Vi ska baaaaka.
Gäller att tjocka sig sista dagen nu. Jag kommer rulla till skolan i morgon.
Puss på det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0