Diabilder och ombudsman

Vårat schema är minst sagt knepigt. Idag t.ex hade vi historia lektion två gånger!
Vem lägger upp det så? Inte smart.
Jag hade även världens håltimma mitt på dagen också. Lagom kul.

Det verkar som om att våran klass börjar blomstra,kanske man kan kalla det.
Istället för att vara tysta på lektionerna, som vi var i början, är det prat på hög nivå
som gäller. Jag tror även att jag blev vald till ombudsman (kvinna?) idag.
Men jag är inte säker, hängde inte med i svängarna. Hörde bara någon ropa mitt namn
och så helt plötsligt var jag ombudsman, vad det nu innebär.

Våran historia lärare(även mentor) är lite konstig om jag ska vara ärlig. Idag kastade
han ett suddi eller något liknande på Basra.Haha lite udda. Men rolig.
Man fattar inte riktigt när han skämtar eller inte liksom.
Dock får vi massa läxa av honom, inte okej!

Klockan är nästan nio, och jag är så galet trött så ni anar inte!
Tack och lov börjar jag tio imorgon, slutar iförsig 4. Som vanligt.
Tror att jag ska på bio med mami och syster imorgon faktiskt. Mysigt.
Aja, puss och god natt <3



Jag lagade för övrigt pannkakor på håltimman idag. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0