Fairtrade

Äntligen fick jag shoppat lite kläder,mycket behövade. Tyvärr måste jag även
köpa några långärmare och jeans, eftersom jag har tappat bort ett par och gjort
sönder ett annat par. höhö.
Jag inhandlade 3 linnen, choklad och te. Och så skänkte jag pengar till FN.
Iförsig bara 10 kr, eftersom det var det enda jag hade på mig,men det är alltid något.
Jag fick äntligen besöka Planeten (den rättvisemärkta och ekologiska affären)
och det var där jag köpte teet och chokladen. Jag fick även mamma till att köpa
en söt klänning. Hon var lite osäker,men min övertalningsförmåga går inte av för hackor.
Även jag hittade en gryyymt söt klänning, men tyvärr fanns det inte i min storlek.
Jag fixade även leg idag, kortet blev inte bra. Jag såg jätte tjock ut.haha illa

Aja, här får ni några bilder på mina fynd!

 Cassels- 129:-


Vera moda- 69:- tror jag ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0