Gott och blandat.

Gårdagen var precis dom en gott och blandat påse.Sällskapet och själva dagen var
det goda godiset, men så hade vi en händelse som var dom äckliga lakrits bitarna.

Tänk er den vidrigaste person ni någonsin träffat. En arogant, självgod lögnare.
Jag kan komma på fler dåliga sidor hos den här personen, men då hade inlägget aldrig
tagit slut. Tänk er att den här personen ska bo hemma hos er på obestämd tid.
Ni har inte plats för den människan, men på något sätt måste det ordnas.

Så på bion igår, ( Barnhemmet, se den!) fick jag ett sms från min syster där jag fick
reda på att min låtsaspappas barn ska bo hos oss.Ja, vad ska man säga..
det kommer bli ett helvete. FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0