Keep your eyes open

Jag är så trött nu, får riktigt kämpa för att hålla uppe ögonen. Trots så somnade
jag relativt tidigt igår, omkring 11 skulle jag tro. Vilket var bra. Fast ikväll, måste jag ligga
i sängen vid halv tio.Hur det ska gå till vet jag inte,eftersom yogan slutar 9.
Det blir knivit. Det är skolan som tar kol på en, alla nya människor, nya lektioner,
nya lärare, ny skola.Man blir helt slut! Plus att jag fortfarande går vilse.
Har stora problem med att hitta dörrarna ut.

Idag hade vi två prov.Eller ja, ett matte prov och en engelska diagnos.
Engelskan gick lätt som en plätt, svårare var det dock med matten, men jag var
inte den enda som hade problem. Det var ingen som hade svarat på alla frågor så..
Jag längtar tills jag läser fler språk! Det ska bli jätte roligt. Det är verkligen dom
roligaste ämnerna i skolan. Engelska och spanska alltså. Hoppas att latin
och resten av språken jag ska läsa blir lika kul. Jag tror dock att jag kommer
blanda ihop språken, det är nog ganska så vanligt.

Egentligen ska jag på yoga ikväll för ett försök att bli mer smidig, eller midre osmidig
kanske, men frågan är om jag orkar. Jag måste städa på rummet och göra en läxa
vi fick. Aldrig att jag orkar allt det. Får helt enkelt prioretera.
Vad märker vi.

Öhum, skriver kanske något sen igen. We'll see. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0