Knivit läge.

En sak som gör min väldigt sur är att alla ekologiska kläder kostar multum!
Jag har inte råd med att köpa ett linne för 300kr, och det är jävligt tråkigt!
Borde inte dom som tillverkar ekologiska kläder få något slags bidrag så det
blir billigare att köpa? Då hade ju fler köpt det,och hur bra är inte det på en skala?
Jag har suttit i snart en timme och letat efter något plagg som jag vill ha med rimligt
pris.Jag tänkte dra med Anna och Jessica till den ekologiska affären i stan idag.
Jag förstår inte varför jag inte har gått dit någon gång. Jag ska kanske gå på stan
med mamma idag och shoppa lite, och förhoppningsvis skaffa id-kort, vilket
jag inte heller fattat varför jag inte har gjort än. Men henne kan jag tvinga in där,
och kanske få något plagg. Hoppas att jag hittar något fint.

Här är några bra sidor jag hittade.Kolla och köp något för naturens skull!

http://www.hildur.se/dam-g6.html

På denna sidan fanns det billiga produkter.
http://www.ekogarderoben.se/

Ha en bra dag :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0