Liseberg

Idag var jag och Anna på liseberg.Mycket trevligt.
Vi pendlade från glada,trötta,blöta och illamående.Uppsvinget var helt enkelt inget för oss.
Jag som aldrig brukar må illa av åk attraktioner.

Vi åkte colorade ca 7 gånger tror jag.Eftersom vi inte blev blöta dom första 4, så var vi
tvungna att fortsätta liksom.Höhö Men det vände efter vi hade åkt flume ride och blivit
minst sagt dygnsura.Då fortsatte det så, och gick lite över styr faktiskt. Det kändes ärligt
som om att jag hade kissat på mig, vilket inte alltid är så skönt.
Men det var roligt ivartfall, villket är huvudsaken.

Jag minns när jag hade guldpass på liseberg och var där minst 10 gr varje sommar.
Hur fan orkade jag?! Det är as jobbigt ju! Jag och Anna orkade inte ens stanna tills det stängde idag.
Jag är för trött för att tänka nu.Men ja.Nu ska jag till Jessica tror jag, eller så ska hon komma hit.
Den tösabiten föreslog att vi skulle sova över hos varandra så ja, det blir nog mys på hög nivå.
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0