Poker.com

Min kväll har spenderats hos Linnea med spel och underbara brudar.
Sällskapsspel är så galet skoj! Vi spelade poker, där jag inte har en aning om vem
som vann, eftersom jag inte var så insatt. Sedan övergick det till ett annat spel.
Där var man i lag (två och två) och jag var med Jessica.Det gick väl såådär.haha
Ena spelaren fick små kort där det stod ett ord, så skulle man förklara det ordet
så den andra kunde gissa vilket det var,samtidigt som dom andra stressade ihjäl en.
Det var iallfall väldigt roligt, jag vill också ha ett sånt spel!

Efter det var det dags för tvixer, eller heter det så? Nivet, det går ut på att vara så smidig
som möjligt, vilket inte gav mig en så stor chans. Höhö Trots mina bisarra försök
med att lyckas träffa alla som där prickarna, så var det roligt.

Även om jag hade fullt upp snurrade tankarna omkring. Jag gillar verkligen inte kärlek.
Kanske när man väl är där, då allt är jätte bra och så. Men vägen dit är allför
svår, krånglig och jobbig för att man ska orka. Iallafall min väg.haha
Aja, good night babes.


Kommentarer
Postat av: jessican

haha! Twister heter de madde ^^

2008-08-13 @ 10:40:36
Postat av: Frida-Slida

OFTA DU INTE VET! ursäkta mig, men jag vann både pokern och det där spelet! så slickar mig fingret, sätter det mot rumpan och säger tttsssss

2008-08-13 @ 23:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0