Slösa på krafterna

Dom flesta har nog ångrat något dom gjort i sitt liv, man har ju inte gjort allt rätt dirket.
Men jag tror faktiskt inte att jag ångrar någonting jag gjort. Jag menar inte att jag
bara har gjort saker jag är stolt över, jag skäms för flera saker jag har gjort, och om jag
hade fått göra om det hade jag kanske valt något helt annat  än vad jag valde att göra då.
Men jag vet inte, jag kanske hade gjort exakt samma sak igen. Det kändes ju säkert
rätt för stunden. T.ex det jag och Agnes gjorde förra sommaren ,tror jag det var.
Nu tänker jag inte säga vad vi gjorde,för ja, det är inget jag är stolt över haha.
Men vi hade så grymt kul medansvi gjorde det! Sen fick det lite komplikationer,
vilket INTE var kul.Men roligt hade vi.

Därför så står jag för allt jag har gjort, ont som gott, elakt som snällt. Jag står för allt.
Det är bara onödigt att lägga ner energi på sånt man har gjort, det kan man lägga på annat.
Men det är vad jag tycker då, ni kanske inte alls håller med men.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0