Sp1A

Första dagen avklarad! Den gick grymt bra! Min klass verkar vara en salig blandning
på 31 elever.Jag kände flera stycken, som jag trodde skulle hamna i den andra klassen.
Kunde inte ha gått bättre! Fick även reda på att Hanna också ska gå språk, perfekt.
Tyvärr har vi jätte jätte dåligt schema. 8-16 flera dagar. Det blir tufft.
Jag har redan gått vilse.Det bådar inte gott. Men jag och Hanna ska mötas utanför
en av dom 100 ingångarna i morgon bitti i god tid, så vi hinner hitta till salen.
Önska oss lycka till.

Ih det här ska bli skoj!

Kommentarer
Postat av: nicole (klassmänniska, duvet:))

ehehe vår klass verkar bra va(y)

hyfsat jättekonstig, menmen:>>

ahja kul att träffa dig va:D:*

2008-08-30 @ 17:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0