Svårt?!

På senaste tiden har jag undvikit att tänka mina vanliga "djupa tankar",
och jag försöker lista ut varför.Jag kommer liksom ingen vart med mina tankar längre.
Men jag har märkt att jag bara blir ledsen och förvirrad när jag tänker på
vem jag är,vad jag vill bli, vad som egentligen händer med världen, och varför.
Det är ju sånt jag brukar tänka på liksom. Men varför ska jag slöra min energi
på såna frågor, när jag vet att jag inte kommer hitta svaret?
Och om jag nu skulle få reda på svaren, vad hade det gjort för skillnad?
Jag kanske mår bäst utav att inte veta.

Då kan jag ju även ifrågesätta min identitet. Är jag verkligen solidarisk av mig?
Det kanske bara är en önskan, en inbillning. Är jag över huvudtaget ens miljöintressead?
Jag kanske bara lurar mig själv för att verka mer intressant?
Jag kanske bara vill ha något somförknippas med mig liksom.
Eftersom jag ofta inbillar mig att jag har känslor som jag inte har,
så kan jag lika gärna inbilla mig det här också,eller hur? Blä.
Det är därför man ska ignorera såna här tankar,för just nu så vet jag faktiskt ingenting.
Gör man någonsin det?


Äsch,jag behöver nog bara sova tror jag. haha :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0