Train

När jag skulle med tåget hem förut, så upptäckte jag att det var fullproppat.
Jag hade nog en väldans tur då jag råkade stöta in i Oscar och hans kompis Måns.
När jag hade knökat ner mig på den sista lediga platsen på tåget (massa stod upp och skit)
sa dom i högtalaren att det här tåget inte skulle gå och att alla skulle gå till spår 5 där ett
annat tåg väntade.Inga glada miner där inte.Men vi hittade ett direkttåg, som inte skulle gå
fören en kvart senare,men vi tog det iallafall.Kände inte att knöka på pendeltåget.

Efter vi hade blivit bortkörda från våra platser två gånger satte vi oss i barnavdelningen.
Där hitta vi en liten grabb som satt i samma "ring" som mig och Anna i colorado igår.
Vad är odsen att något sånt händer liksom? Aja, vi började prata med den lilla killen,
då han sa att han hade blivit kär i Anna igår. Han sa att hon var jätte söt. Hur gulligt är inte det?

Aja, jag hade iallfall riktigt roligt på tågresan tack vare Måns och Oscar.
Annars hade det varit förjävligt.Så det var tur i oturen så att säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0