Vilse i Småland!

Idag hände en sak som nästan bara jag kan lyckas med. Jag tog fel tåg.
Istället för att åka till Falköping, hamnade jag i Nässjö, en resa som gick på 2 timmar.
Heja mig!

Jag åkte liksom åt fel håll, vet jag inte hur jag lyckades. Men hon som jobbade på tåget
lät mig hänga med till Nässjö, och sedan åka tillbaka till Jönköping helt gratis.
Puss på snälla tanter.Hon är värd veckans ros eller något liknande.
Självklart blev jag grymt kissinödig och hungrig. Men av väldigt bra skäl går jag inte på
toaletten på tåg.Det hände alltid dåliga saker när jag gör det, så jag höll mig i 2 ½ timme.
Det var inte lätt ska jag säga er.Det dumma var, att när jag satt där och nästan skakade så
kissinödig jag var, kom jag på mig själv med att dricka vatten. Hur kan jag vara så dum?

Så en resa som skulle ta en och en halvtimme, tog nästan 4 timmar. Haha 
bra Madde,bra.
Annars så var det jätte skoj att åka till Jönköping och hälsa på Sofia. Vi var på en konsert med
Backyard babies,Burnt out punks eller något liknande och Takida. Backyard babies
var inget för mig, men Takida var faktiskt väldigt bra! Brunt out punks var en eldshow,
helt störd! Det var en kille som skada sig själv, häftstiftade saker på kroppen och
tog en pinne igenom tungan och fler störda saker.Kunde knappt kolla på det.
Men det var en väldigt rolig show.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0