Wonderful

Humorkvällen igår var..det finns faktiskt inga ord för den.Allt var perfekt.
9 komiker,dom bästa platserna, Anna och godis. Vilken kväll!

Marika Carlsson,Soran Ismail,Per Andersson,Özz Nujen,
Stefan Odelberg(en blandning av komiker och magiker), Johan Rheborg(!),
Niklas Andersson, som jobbar på Robys där vi såg Björn och Hasse Brontén en gång,
Magnus Betnér och till sist Björn Gustafsson!

Magnus var faktiskt mycket bättre i tv än vad han var här, och tvärt om gällde det Per,
som jag egentligen tycker är riktigt tråkig.Men där hade jag allt fel.

Eftersom jag och Anna satt längst fram så råkade vi ut för lite saker när magikern var igång,
lite pinsamt men kul! Favoriterna under kvällen blev Özz,Rheborg och Björn.
Jag sitter här och tänker på alla roliga skämt jag hörde, men jag kan inte riktigt
minnas vem som sa vad, eftersom det var så många!

Aja, kort sagt. Ni som inte var där missade verkligen något och jag är grymt glad
över att kräftskivan ställdes in, annars hade jag missat det här. Jag och Anna kom på
att detta måste ha med karma att göra.Mhm, och i såfall måste vi gjort något jäävligt bra
för att förtjärna den kvällen.Nu är det nedräkning till Johan Glans som gäller! PUSS!

Anna var pepp
Johan!
Björn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0