Aagrr

Idag när jag tog min dagliga tupplur vaknade jag panikslagen,
Jag trodde att jag hade försovit mig. Min hjärna tänkte att det var morgon
och att jag skulle till skolan, precis som den får för sig mitt i natten också.
Den är en liten buse! Min hjärna alltså.

Sista provet för denna teminen är nu gjort! Jag känner att det gick sådär,
som vanligt. Men det är väl upp till bevis. Gick det dåligt så skyller jag på
pennan. Jag tänkte börja göra det nu. Pennans fel, alltid pennans fel.
Det är min nya filosofi!

Idag blir det jul på liseberg med the one and only, Nicole.
Det blir nog mysigt. Ser fram emot dom brända mandlarna!
Smurrismaskens. Som ni märker är mitt humör bättre idag.
I början på dagen var det inte så bra, men när jag fick i mig dextrosol
så blev det bättre.. haha det blev Nicole glad över och typ repeterade
"You're back!" ca 1000 ggr. Haha

Nuuuu så ska jag ta nåt att äta och sedan göra mig i ordning för liseberg.
Ha en fin dag! Puss


Kommentarer
Postat av: John Smith

Att din hjärna inte är som den ska är väl knappast någon nyhet? :D



Vissel vissel...

2008-12-18 @ 19:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0