Ajkija

Klockan 07.30 ringde min mobil i morses. Förstår ni hur sur jag var?
Jag blev ännu surare när det slog mig att det var jag som hade ställt in
den,och att jag faktiskt skulle gå upp. Det var alltså inget misstag.
Jag skulle nämligen till Ikea med Anna. :D

Med 120 kr på kontot och med humöret på topp begav jag mig till stationen.
Hade en jätte mysig halvdag med Anna.Yesyes.
Återvände till stationen med 15 kr på kontot och humöret lite mer dämpat.
Det var nog mest för att jag var trött och lite hungrig.
Fortfarande mycket nöjd med våran lilla trip.

Jag har ändrat min uppfattning om julgodis. Jag har alltid tyckt att det har
varit äckligt, men så slog det mig igår (tyvärr) att det är skadligt gott.
Så nu har jag proppat i mig 7-min kola och knäck. Inte bra men smurrigt!

Nu ska jag sätta på någon bra film och gosa ner mig i sängen. Kanske hämtar
lite julgodis också. Mohahaha. Det är okej att unna sig, det är lov.


Och en till grej, julafton om två dagar!!!!!
Förra julen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0