Always where I need to be.

Idag när jag var ute med hunden hände en udda grej.
En tant med pälsmössa kom fram och börja fråga massa grejer om
min hund och sa att den var söt och sånt. Då tänkte jag "vilken söt tant" typ.
Men sedan frågade hon om Tossan brukar dricka i vattnet i en bäck nedanför.
När jag sa att hon brukar det så börja hon snacka om att det är dyrt med
vatten och att hon tänkte ta vatten därifrån med en hink och vattna sina
blommor med och sånt. Då började jag tycka att tanten var lite läskig.
Hon fortsatte att snacka om vattnet och sa att det borde vara gratis,med
tanke på hur hög skatt vi betalar. Sen, värst av allt, sa hon att det var invandrarnas
fel att skatten var så hög (!) och att vi skulle be om ett mirakel så dom försvann
från vårat land!!!! Vad fan liksom? Sånt ska inte gamla tanter säga!
Inte någon annan för den delen heller, men förstår ni hur chockad jag blev eller?
Helt stört. Kunde knappt hålla mig för skratt. Haha skumt. 


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken jävla kärringjävel!!,:O

2008-12-16 @ 17:08:47
URL: http://annaitz.blogspot.com
Postat av: John Smith

Det är alla jävla pensionärers fel att allt är så dyrt. Eftersom dom inte fattar när det är dags att kila vidare, trilla av pinn' eller gå till de sälla jaktmarkerna så snyltar dom ju på pension, som betalas av STATEN! Skämmes på dig, tantskrälle!

2008-12-16 @ 18:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0