And I'm gonna celibrate

Idag börjar det grymt längtande jullovet!  3 veckor utan skola.. underbart.
Speciellt slippa proven.. det är verkligen värt att fira stort!
Jag klarade geografi provet. Även det är värt att fira.

Max, du lär nog behöva ha säkerhets vakter med dig hela tiden, med tanke
på att du fick mvg. Säkert många i klassen som vill döda dig nu. Hah

Öhum, liseberg igår var jätte mysigt! Vi köpte sånt knäckäpple, som vi alltid
har velat smaka (jag och nicole) men det visa sig vara en stor besvikelse!
Inte alls gott. Det var lite synd så. Men dom brända mandlarna var lika goda som
alltid. En liten liten besvikelse till var att jag inte fick någon kram från kaninerna.
Heartbreak! </3

Idag får jag se vad som händer, hoppas verkligen på nåt skoj. Det känns som en
evighet sens jag festade. Så det vill jag göra ikväll.

En annan grej, nyår. Vad ska jag göra då? Svårt svårt. Måste hitta något roligt gäng
att fira det nya året med. Måste komma på nyårs löften också! Och köpa kläder.
Hm. AJa, nu när det är lov så borde jag ju hinna! PUSS


Kommentarer
Postat av: jezz

vill du inte fira med oss då?

2008-12-19 @ 16:12:29
Postat av: John Smith

Jag tror att Max är rå och tuff nog för att klara av dom som vill döda honom på egen hand...

2008-12-20 @ 15:30:41
Postat av: Alina

God Jul! :)

2008-12-20 @ 15:37:59
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0