Bästa julen.

Den här julen har nog varit bäst hitills. Det är inte så att jag har fått bäst julklappar
i år, för jag fick bättre förra året. Det bästa var att jag inte brydde mig. För en gång
skull blev jag inte besviken för mormors årliga skålar och dylikt. Jag var jätte glad
ändå. Eller ja, det bästa var nog att alla blev glada över mina julklappar. Det var
grymt skoj. Det har alltså övergått till att det är roligare att ge än att få.
Jag fick en liten chock.

Bästa julklappen var nog den rosa kameran och träden i regnskogen.
Vad var eran favorit julklapp?

Puss!



ah

Kommentarer
Postat av: Frida

Lätt systemkameran, Winnerbäck filmen och fårpaketet till behövande i Burkina Faso!

Btw, addade du min msn;o?

2008-12-26 @ 01:54:14
URL: http://[email protected]
Postat av: Jag

Nej vad bra saker du fick! Härligt :D Oh det glömde jag! Ska göra det nu på momangen! =D

2008-12-26 @ 14:08:39
URL: http://mondaynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0