Eh?

Jag - Men ärligt, Inga-Lill är ju as dålig.
Nicole - Inga-Lill?
J  - Oj, jag menade Bigitta! Haha jez, vad fick jag det ifrån liksom?
N - Haha ja.. eller asså, hon heter ju Ulla.
J - Men för i helvete, vad är det med mig idag?
N - Jag hade skrattat jätte mycket nu om jag inte var så jävla trött.
J - Jag med. Synd att man är halvdöd liksom.

Sån har min dag varit idag. Helt .. jag vet inte. Onödig och dum.
Tappade även min mobil i golvet för trejde gången. Heja mig!
Jag slår vad om att den kommer vara i ca 100 delar innan nästa
vecka. Jag måste byta den dumma vanan att tappa mobilen till något annat.
Det funkar ju inte i längden liksom.

Ey,snart är det jul. Min mini gran är snyggare än din.


Kommentarer
Postat av: nicole

hahhahahaa inte varje dag man är för trött för att skratta alltså:o!

wtf is wrong with me? :<

<33:D

2008-12-16 @ 20:39:55
Postat av: agnes

din gran är inte alls finnare än min ^^

2008-12-18 @ 10:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0