Fever fever leave my heart alone!

Idag började vi skolan kvart i tolv istället för 8. Underbart!
Men trots det stannade jag bara 40 min i skolan. Varför?
Jo för att jag har kommit in i ännu en feberperiod.
Jag har klarat mig ett bra tag utan en sån nu, men nu tyckte
nog min kropp att det var dags att försvåra plugget för mig.
Lite extra utmaning så. Eftersom jag inte fattar vad det står
nu när jag har feber, blir det ju lite svårare liksom.

Eeeh. Jag tvivlar starkt på att mina pengar kommer räcka denna
månaden. Jag har inte köpt klart mina julklappar och har inte
heller inhandlat någon outfit för nyår. Jag får väl sälja mig på
gatan eller nåt. Eller ställa mig och sjunga i tunneln vid nordstan.
Dom hade säkert betalat för att få mig hålla tyst. Haha

Nu ska jag hitta sambandet mellan Locka, Calvin och den ärorika revolutionen.
Enligt mig så finns det inget.

Kommentarer
Postat av: John Smith

100 spänn så ger jag dig sambandet mellan Locke, Smith och den ärorika revultutionen... Deal? :D

2008-12-09 @ 19:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0