FINALLY!

Äntligen har mitt bredband återuppstått! Jag är lycklig. Nicole är lycklig.
Alla är lyckliga! EHEEE.
Jag har på riktigt blivit näst intill metalt störd under dessa 5 (!!) dagar som bredbandet
har varit ur funktion. Och då tänkte jag, fan vad hemskt ändå.
Vad har jag för liv?  Menmen. Det får jag tänka på någon annan dag.
Jag har faktiskt haft fullt upp dom senaste dagarna.

I fredags var jag med min kära vän Jessica. Så länge sen! Det var trevligt yes.
Lördagen spenderades på Ikea med Sofia, fick köpt en del julklappar,
vilket satt riktigt bra! Kvällen spenderades med lite klasskompisar.
Riktigt skoj. Jag var övertrött, inget annat. Även om alla dom nu tror att jag är
otroligt lättpåverkad,vilket inte stämmer. Jag är lagom. Jag var bara övertrött.
Det funkar lika bra som alkohol, att vara trött alltså. Plus att man somnar direkt
när man har stängt ögonen.

Lite segt att 54 pers har lagt upp bilder på bdb. Det betyder att jag har en del att
göra. Jag har även 5 prov framför mig. Jag funderar på att klona mig så jag hinner
med allt. Fattar inte hur jag ska göra annars. Får väl strunta i att sova eller något
annat onödigt.

Historia provet gick bra, VG. Men sen sa han att man skulle ta reda på svaren man
hade fel på och ta dom muntligt på torsdag. Han är allt en liten glädjedödare.

Nu ska jag sova och sedan ta tag i två av historia frågorna. Synd att man inte fick
alla rätt på provet, då hade man sluppit denna skiten. Aja. Good to be back! <3

Kommentarer
Postat av: nicole

hihihi vi är fett lyckliga:D

tack för lurdags, du är visst easy!;)<3

2008-12-08 @ 18:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0