Fullagrabbar.

Igår var det tänkt att jag skulle vara med några i klassen men det blev lite ändringar.
Joy frågade om jag hade lust att hänga med till hennes jobb och typ ta en cider och
chilla. Eftersom jag aldrig träffar Joy (hon är alltid upptagen) så kunde jag ju inte säga nej.

Ibland kan det hända att jag är grymt sur för att jag är tjej , lägre löner, kan inte kissa stående
m.m , listan är lång. Men en sak som är grymt bra med att vara tjej är att man blir bjuden
på saker. Igår betalade jag inte ett öre och kom ändå hem full som en ... jag vet inte men
som en full människa. Helt perfekt ju!

Under kvällen träffa vi på lite skumma folk. Jag fick bl.a. en utskällning av en kille för att jag
dissade honom. Det enda jag hörde var massa svordomar. Lite läskigt så.
Men Joy sa till honom att jag var lesbisk. Haha

På tåget hem kom det en man som fråga om han kunde sitta brevid mig. Så det fick han ju
göra. Jag satt då och pratade med Joakim i telefon och mannen brevid mig sa flera gånger
att jag skulle lägga på :S Vad fan liksom? Men ja, efter ett tag la jag på och han började
prata med mig. Det visade sig att han var 24 år och bodde i Floda.
Visst var han snäll,men blev lite skrämmande när han försökte få mig att runka av honom.
Spyattack där ja! Vad fan tror han? Jag visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till där, jag
satt ju liksom längst in. Och nej, jag runkade inte av honom.
Störd gubbe. Jag var väldigt glad att komma fram till Alingsås då kan jag säga er.

Kort sagt var den en sjukt lyckad kväll, utan mannen på tåget och han som skrek åt mig.
Men sånt hör till, tyvärr.
Puss


Kommentarer
Postat av: m

jag vill inte vara sån, men han bodde ju i floda

2008-12-26 @ 15:57:31
Postat av: John Smith

Jag vill be om ursäkt för den där lilla incidenten på tåget, det blev lite fel där. Men min fru gör ju likadant som nicoles morsa, så jag tänkte att det var värt ett försök... :/

2008-12-27 @ 14:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0