HeyHeyHallå

Jag var helt inställd på att klockan var typ 7 och att jag hade massa tid kvar för
att plugga, men ojdå,klockan var visst kvart i 10. Det var ju lite dumt tycker jag.

Känns ju ovärt att börja plugga nu liksom.. hah

Satan.. jag måste säga det att jag hatar historia. Det finns ju en del som är
intressant , t.ex andra världskriget och så, men vem som hade störst makt och
varför mellan 1400-1700-talet kan väl ändå inte någon tycka är intressant?

Morr. Mina ögonlock använder verkligen av dragningskraften just nu. Dom åker
neråt hela tiden.Det kan även vara ett symptom på trötthet, men vad vet jag?

Nu ska jag.. äh jag har ingen aning om vad jag ska göra. Jag ska i alla fall inte
sitta här och skriva massa meningslös skit som det ofta blir ehe.
Puss

Ta mig tillbaka till Djerba nu tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0