History

Ännu en gång försöker jag plugga historia, vilket som vanligt inte går så bra.
Men jag har fått gjort lite nu iallafall.. men har väl ca 4/5 kvar tills jag är säker
på det här.Wellwell.

Nu när jag har massa prov framför mig, vet jag inte när jag ska hinna köpa
julklappar. Jag har inhandlat två stycken än så länge, vilket är alldels för lite.
Frågan är vad jag ska köpa. Vad vill en 22 årig kille ha? Eller typ farmor?
Svin svårt ju. Men Martin är verkligen svårast att handla till, har alltid varit
och kommer alltid att vara. Tror jag i alla fall. Får väl ge ett bidrag till någon miljö
förening till dom eller nåt. Jag beställde en sak från SOS barnbyar, men den
har inte kommit än, och det var typ en vecka sen som jag beställde den.
frågan är vart den har tagit vägen. Borde ju vara här nu tycker jag.

Sen ska jag hinna köpa kläder att ha på jul och på nyår. Morr jag behöver mer tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0