If I say so.

Alltså, det är ju nästan julafton snart! Jag har nog inte insett hur nära det är.
Jag har ju bakat pepparkakor och skit, så julstämning har jag ju gott om, men
jag har ändå inte fattat att det är julafton om 10 dagar! Bästa dagen på året om
du frågar mig. Om man tar bort julmaten. Så äckligt så äckligt.
Plus att det alltid blir sjukt mycket rester! Så julbord kommer vara min diet från
24 december till typ påsk.
Inget jag ser fram emot!

Snön är borta idag.. det är lite dumt nu när jag äntligen fått köpt vinterskor.
Efter igår bestämde jag mig för att inte ha hemmakväll på minst 2 månader.
Man bara sitter och tror att det ska vara skönt och avslappnande,
men istället blir det bara tråkigt och det slutar i en stark rastlöshet!
Om det inte hade varit så kallt ute igår så hade jag säkert sprungit 30 varv runt
huset eller nåt liknande. Fan då, kom på att jag kommer vara tvungen att lida
igenom en hemsk hemmakväll snart , om nio dagar för att vara exakt. Familjen
spelar alltid bingolotto på uppesittarkvällen dagen innan dagen med stort J.
Väldigt tråkigt, men det är en tradition. Jag vann iförsig as mycket förra året.
Kan ju alltid hoppas på en resa till Thailand eller 1 miljon. Hade ju inte suttit fel.

Nu ska jag fortsätta med jävla samhällsskiten. Oj vad posetivt det lät.
Ehe
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0