Jul, jul, strålande jul!

Igår var jag på minijul hos älskade Joakim. Det var grymt mysigt om jag får säga
det själv. Julmusik,pepparkakor och julklappslek. Det var bara lussebullar och prinskorvar
som saknades. Nu äter jag iförsig inte prinskorvar så ja.

På tåget hem diskuterade jag och Nicole om vad man säger på lucia. Alltså på nyår
säger man ju " gott nytt år" och på jul " god jul" , som ni säkert redan vet. Men vad fan säger
man på lucia? Glad lucia? Grattis på luciadagen?
Nicole tror att man säger Sankta Lucia. Haha det tror inte jag. tihi.

Några bilder från gårdagen :)

Tack för en as mysig kväll.




Kommentarer
Postat av: John Smith

Man säger: "Trevlig Lucia, ska'ru ha lussebulle?"

2008-12-13 @ 15:22:57
Postat av: nicole

dude, jag har ändrat mig!

numera tror jag det heter god lucia(y)<3

2008-12-14 @ 21:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0