Nejnejnejnejnej!

Jag hamnat i någon jävla svacka som inte går att komma ur.
Allt jag gör blir fel. Varför ens försöka?
Jag är så in i helvetes trött. På skolan mestadels.

Geografi provet kan i alla fall ta sig någonstans.
Samhälls provet gick inte heller bra. Så klart.
När går någonsin nåt bra? Jag vill inte göra svenska provet
imorgon, för vi vet alla hur det kommer gå för mig.
Jag orkar inte bli besviken på mig igen, som jag har blivit
varenda gång jag fått tillbaka ett prov den här terminen.
Förutsom spanska proven, men det kan jag nog bara tacka
Alicia för (vår lärare i 6-8an.)

Jag kommer sluta med att jobba på någon jävla benisnmack
någonstans. Jag lovar er, det kommer vara jag som blir familjens
besvikelse. Jag vet det.


Kommentarer
Postat av: John Smith

Upp med hakan! Nu har du ju ett helt lov till att slappa, chilla, pösa, schteka, vila dig och relaxa på. Sen kommer allt att rulla på som aldrig förr!

2008-12-17 @ 21:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0