Yeah

Goder morgon!

Väcktes av mamma halv tio idag.
" Ska du med och grilla korv"?
"Nej."
"Men hunden ska med."
"Fortfarande nej."

Efter det kunde jag inte somna om. Taskigt mamma, taskigt!
Hon gjorde det säkert för att vara elak.

Idag är det alltså nyårsafton. Det är nice. Har inte kommit på
vad mina nyårslöften ska vara dock. Men det har jag hela dagen
på mig att komma på, så det ska nog lösa sig.

Jag är trött och jätte förskyld. Jessie har det dock värre.
Du ska veta att jag lider med dig Jessica.
Och jag lider lite med mig själv också. Ehee.

Aja, ska väl börja packa lite smått. Ska spendera natten hos Joakim.
Gott nytt år allihopa! :D PUSS!

Kommentarer
Postat av: John Smith

Har du raderat min kommentar? Skämmes på dig, flicka!

2009-01-01 @ 19:59:20
Postat av: Madz

Klart jag har! Inga elaka kommentarer här inte!

2009-01-02 @ 16:02:33
URL: http://mondaynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0