Äre fest elle?

Igår var jag på poolparty hos Lina :) Wihu det var skoj!
I början var det lite hm, awkward när jag och Joakim var bland
dom första som kom. Kände inte en kotte. Vi sitter där i våran ensamhet
då 19 emosar intrampades i Linas hus.
Vi kände hur dom granskade oss. NIvet, kollade upp och ner längst våra kroppar haha.
Jag har inget emot emosar dirket, men när dom kollar snett på en,
mja, det finns roligare saker. Haha

När det kommit lite fler folk och alkoholen hade börjat fylla våra kroppar med
sin magiska isbrytare, blev det riktigt roligt :D
Många "Din mamma" skämt, riktigt roande, speciellt för mig som är lättroad.
Liksom, om jag är lättroad när jag är nykter, så kan ni ana hur jag är påverkad.
Jag har ivartfall jätte skoj :D

Hm, mjaa, what else, jag dansade massa fina danser som "Duschen" och "Kebaben".
Man kan inget annat än älska det ;)
För att kortfatta det hela så var kvällen lyckad :) Mer såna tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0