Boring

Ärligt, på senaste har jag bara skrivit skit saker här, som ingen
bryr sig ett piss om. Men min fantasi är helt borta så bajs på det.

Idag har jag shoppat lite.
Det blev en tröja från Carlings (kommer kanske upp en bild)
ett minneskort till mobilen, lösögonfransar och en ratt och pedal till ps2.
Höhö jag gillar bilspel.

I veckan ska jag åter igen försöka hämta mitt singstar, ett svårt uppdrag.
Lilla Jessica åker även till Danmark med Mikks på tisdag, och lämnar
mig ensam kvar :( Inte snällt. Men jag ska faktiskt träffa Lina på onsdag,
sen vet jag inte mer, men det kommer säkert upp något, hoppas jag.

Nu tänkte jag kila hem till moder min, och fixa mat till morgondagen så
jag har något att äta på jobbet. Både jag och Sofia är sjuka, så vi lär inte
få så himla mycket gjort i morgon, men ja, vi får ju pengar iallafall. Tihi

Någon som vill ses i veckan? Puss :*

Kommentarer
Postat av: agnes

heja singstar! ring mig innan om du behöver pepptalk ; )

2008-07-13 @ 19:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0