Det är jag det

Om jag skulle beskriva mig med några ord hade det varit ambitiös,
målinriktad, seriös, djup och miljömedveten.
Det är nästan exakt så man beskriver en stenbock, så det passar ju
mig att jag är det då haha.

Men om man ska tänka på dom lite mer personliga sidorna jag har,
så liknar dom inte orden ovanför här.
Jag är visst ett kinderägg har jag fått höra på senaste.
Nivet, brunett utanpå fast blond inuti. Med andra ord är jag dum.
Men det tycker inte jag egentligen.Men eftersom jag är kinderägg,
så kanske inte jag förstår det höhö.

Jag är även väldigt odiskret och gör tabbar heeela tiden.
Jessica har mest otur medans jag helt enkelt inte tänker mig för.
Jag lyckas på något vis alltid skämma ut mig, men jag har nästan
slutat reagera på det nu, jag blir ju knappast förvånad liksom.

Jag bryr mig inte så mycket om vad folk tycker. Känner jag för att inte
ha smink, så har jag inget smink liksom.

Hm, vad mer..tempramentfull. Alldels för tempramentfull.
Jag kan vara riktigt farlig ibland ska ni veta.Fast egentligen menar jag inget illa.
Typ som varulvarna i Harry Potter.

Mjo, det var nog allt om mig. Som sagt var kinderägg nytt,
men resten har nog alltid funnits där, mer eller mindre.
Nu ska jag sova lite tror jag.

Just det ja, jag är morgonpigg också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0