Förhoppningar om regnbågar

Denna vecka har innehållit alla möjliga känslor, allt från kärlek till hat,
från dansande glad till rykande arg.
Men den har gått fort iaf, helt plötsligt så var det fredag igen. :O
Haha.

Nu sitter jag här och är arg på världen. Eller ja, rättare sagt på två personer.

En störd gubbe körde på våran vagn igår, och så blir han arg på oss?!
Vafan? Det var ju han som körde på våran, inte vi som körde på hans.
Han svor och skrek på oss, och vi gick till våran chef som visade
sig vara en pussy. Han hade ingen stake någonstans när han sa till tjurgubben.

Den andra personen jag är sur på är frisören som klippte mig idag.
Håret blev okej, utan luggen som jag ville klippa kortare. Det sa jag
till henne, men hon sa att jag inte skulle passa i det och vägrade klippa.
När jag sa att jag ville få ut mina lockar mer, så säger hon att jag inte
har mycket självfall. Fick även höra att jag hade färgat håret dåligt, eftersom
jag hade fått utväxt efter 3-4 veckor.
Bara för att mitt hår har växt fort, betyder ju inte det att jag färgade dåligt?
Det enda trevliga hon sa till mig var "Ha en bra dag" när jag gick. SUBBA.
Jag önskar inte henne en bra dag.

En bra sak som hände idag var att en gubbe på jobbet kom och gav
mig och sofia varsin glass.
Hur sött är inte det på skala? Han var snäll.

Nu vill jag bara lägga mig i soffan och kolla på film,
och det ska jag faktiskt göra.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0