framtiden är ett frågetecken

Jag läste precis Annas blogg och fick en tankeställare.
Hon hade skrivit om framtiden. Den är så läskig.

Hon säger att ingen tror att hon kommer klara hennes mål,
men det tror jag. Vill man så går det. Det är mitt nya ordspråk.

Men jag kan ändå inte alltid tro på det. Jag kanske har lite för höga mål.
Jag vet inte exakt vad för mål jag har, men jag vet att dom blir svåra att uppfylla.

På urix var jag på en föreläsning som handlade om att engarera sig.
Det var nog den bästa föreläsning jag någonsin hört, inte för att jag har hört
så många men ja, man blev verkligen peppad på att göra någonting.
Det är precis vad jag vill, men i vad och hur? Det är så svårt!

Vart ska jag börja?

På något sätt ska jag klara det. Har bara inte kommit på hur än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0