Fullt upp

Min dag har varit fullspäckad, har knappt suttit still en enda gång.
Men jag ääälskar såna dagar! När man har 100 saker att göra.
Jag har jobbat, städat, tränat, lagat mat x2 , handlat och skänkt kläder.
Ganska bra ändå tycker jag :D

Johanna försökte laga mat, men det är inte hennes grej.
Egentligen skulle vi lagat linssoppa idag, men hon hade lagt i kikärtorna
istället för linserna, så någon soppa blev det inte. Det fick bli tomatsås med kikärtor.
Ärligt, det måste varit ett sjukt recept, eftersom tomatsåses innehöll honung? :S haha
Men ja, jag gjorde bulgur och sallad, och stekte några veggi korvar. Det blev gott.
Hon satt dock och pina i sig sin äckliga röra. Höhö

Imorgon ska vi grilla med några av hennes vänner, plus två av mina.
Det blir nog mysigt! Och om det blir för sent drar jag bara till pappa och sover där
istället, en av fördelarna med att ha skilda föräldrar. <3



Ärligt, det där skulle jag äta? Haha jag säger då det. Lite sött ändå.
Aja, god natt bejbs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0