ge mig?

Nu ska jag tipsa er om en av mina favorit sidor.
Där finns nog dom tuffaste sakerna i hela världen.
Eller ja, där kanske jag överdrev lite, men dom är annurlunda och roliga.
När jag har råd ska jag shoppa loss där. IH vad skoj.

Dom har allt från väckarklockor som hoppar iväg när dom ringer,
så man måste resa sig för att stänga av den, till voodo tandpetshållare.
Så roligt!

Jag skulle vilja ha chokladfontänen (A)
Fatta vad tufft. Jag blir galen av allt jag vill ha!!

Aja, här är länken iallfall, gå in där!

http://www.coolstuff.se


Blåsapa Nageltorkare
Här har vi en nagelblåsare. Underbart ju!

"(Vi ber dock att få påpeka att detta är en apa av plast.
Riktiga apor är jättedåliga på att hjälpa till med sminkning och makeup.)"
Haha ÄLSKA SIDAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0