Konk

Idag träffade jag min kära vän Anna, otroligt saknad!
Vi shoppade, åkte spårvagn,såg på bio och bevittnade en människa "knarka" hårspray.
Han satt på spårvagnen och sprayade hårspray i en påse som han sedan sniffade upp.
Det hann han göra minst 4 gånger medans vi var på spårvagnen.Det var lite läskigt faktiskt,
för han ryckte till i hela kroppen och sånt där. Men skyll dig själv säger jag då.

Jag inhandlade två skivor. En av The Kooks och en av The Feelings.
Det gjorde mig väldigt glad. =)
Filmen vi såg var Sex and the city, och den var otroligt bra.
Man hann knappt torka bort tårarna från ögonen tills det uppstod ett till
tårögt moment. Haha
Jag kanske gör en mer detaljerad beskrivning av filmen senare,
för nu ska jag göra mig iordning för en promenad, hur man nu gör det.


Anna!




Skivorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0