Mh music

Idag insåg jag att jag måste lära mig respektera andras musiksmak och åsikter.
Enligt mig är bara det jag lyssnar på bra, och det jag tycker är det som stämmer.
Men så är det ju inte.
Inte alls.

Men det är bara för att jag inte kan förstå mig på andras smak och sånt.
Att man frivilligt kan lyssna på Drängarna eller någon kass techno låt.
Nejfyfan, skulle aldrig falla mig in!

Jag förstår inte heller hur man tycker att det är okej att ha på sin en riktig pälsjacka,
och att det inte borde bo några utlänningar i Sverige.
Så nej, därför anser jag att jag har rätt, som tycker att det är fel mot djuren med pälskläder,
och som inte har ett piss emot utlänningar.

Men vissa saker antar jag att jag borde hålla inom mig, låta folk ha sina åsikter,
om dom inte är helt störda, då måste jag säga emot. Det är sån jag är.

Men tills jag har lärt mig detta, så får ni stå ut mig att jag tjatar emot hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0