Morr

Min dag har varit surig. Jag har varit så trött att jag inte kunnat hålla
tillbaka mitt dåliga humör, så förlåt till alla jag träffa idag.haha

Nu tänkte jag berätta om gårdagen.
Jag skulle kalla den dagen för  Mat dagen

06.00 - Två mackor.
09.00 - En macka, och ett päron
11.00 - Te
12.30 - Quornfärsås och makaroner
13.30 - Jordgubbar,vindruvor
15.00 - te/vatten
16.00 - äpple
18.00 - pizza (gratis)
20.00 - godis,chips och körsbär.

Inte konstigt att jag har ont i magen idag!

Min kära arbetskamrat sov över hos mig igår, mycket trevligt, och vi
spenderade väldigt mycket tid till att äta. MUMS!
Sofia kände några på pizzerian Milano, så på så vis hamna vi "backstage"
och fick gratis pizza. Hennes var fint dekorerad med ett hjärta på av Shan, sött!
Där satt vi i några timmar och chillade, alla var sjukt snälla och vi hade skoj.
Dock blev vi galet pissinödiga, trodde ärligt att jag skulle spricka, innan vi,
eller Sofia frågade, efter toalett. Jag älskar att kissa. haha

Sen begav vi oss hemåt, gick en promenad och köpte godis och chips.
Vi smaskade på ordendligt till Euro trip och la oss alldeles för sent,
vilket får oss tillbaka till mitt underbara humör.
Jag är i schack att döda idag, oojo, you better watch out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0